امید همکاری
امید همکاری

 

سلام طرفدارهای عزیز.امیدوارم به مرحمت ایزد تعالی حال همگی خوب باشه.شکر ما هم خوبیم.این پست یک پست مخصوص و خیلی مهمه.چند وقتی بود که با خودم به هدفمون فکر می کردم.هدفی در راستای رضایت خداودرراه رسیدن به حق و حمایت از جمهوری اسلامی ایران.چندباری از شبکه ی نسیم  و شبکه های اینترنتی باآهنگ های آقای حامد زمانی رو به رو شده بودم.آهنگهاشون فوق العاده ست به خصوص صوت زیباشون.کمی به وبلاگ های طرفدارهاشون سر زدم و متوجه شدم که ایشون که مثل ما از فداییان رهبر گرانقدرمون هستند.توی این مدتی که خانم جاهدین محمدی نیستند می خواستم تا در طی این چند وقت گامی بلند برداریم و وحدت ملی مون رو حفظ کنیم.به همین خاطراین موضوع رو باخانم جاهدین محمدی در میان گذاشتم و ازشون در خواستم تا اجازه بدن تا ماباطرفداران آقای حامد زمانی یکپارچگی رو به وجود بیاریم و دعوت به همکاری با آقای حامد زمانی بدیم.حالااز تمامی طرفداران خانم جاهدین محمدی و آقای زمانی و حتی خود آقای زمانی در خواست همکاری دارم تا به یاری خداوند برای رهبرعزیزمون بجنگیم و به دشمنانمون ثابت کنیم که ما همه با هم خواهران و برادران دینی هستیم و در راه شهداری اسلام قدم بر میداریم و هیچ کس نمی توانداین اتحاد بین مارا از بین ببرد.در ضمن من پیک این خبر خوش هم هستم که قدم اول این اتفاق برداشته شده و فقط یک همت انقلابی لازم دارد.حالاازتمامی طرفداران خواهشمندم تا دست در دست هم بدیم تا این اتفاق قشنگ رو به حقیقت بنشونیم.

 

 

امیدوارم بتوانیم باشعرهای زیبای خانم جاهدین محمدی و صوت گوش نواز آقای زمانی لبخندی برروی لبهای رهبرگرانقدرمان بیاوریم.

 

 

+از طرفداران آقای زمانی و بسیجی های عزیز خواهشمندم جهت تبادل لینک ادرس وبلاگشون روبرامون در قسمت نظرات حتما قرار بدن

 

 

+حمایت و موافقت خودتون رو با نظرات نشون بدید

 

 

+جهت قرار دادن الگوی وبلاگ اطلاع رسانی کنید

 

 

هدف از این پست ایجاد یک همکاری و وحدت و خوشحال کردن دو جواهر ارزشمند میهن اسلامی آقای زمانی و خانم جاهدین محمدی هست.

 

http://h.jahedinmohammadi.ir/images/88888.jpg

عکس از حمیده جاهدین محمدی

 

Ma lettre à Charles hebdo

 

 

سلام دوستای عزیز! این نامه حمیده خانوم هست به روزنامه شارلی ایبدو که  من برای شما توی سایت میذارم . امیدواریم که شما هم  از پیامبر عزیزمون حمایت کنید

 

 

 

 

 

نامه من به شارلی ایبدو

 

 

Ma lettre à Charles  hebdo

 

 

من تو را سرزنش نمی کنم

 

 

Je ne vous blâme pas

 

 

چرا که تو هیچگاه محمد را نشناخته ای

 

 

Parce que vous ne savez jamais où Muhammad

 

 

تو هیچگاه طعم آزادی را نچشیده ای

 

 

Je ne ai jamais goûté le goût de la liberté

 

 

تو نمی دانی عشق چیست ؟ عدالت چیست ؟ برابری چیست؟

 

 

Vous ne savez pas ce qu'est l'amour ? Qu'est-ce que la justice ? Qu'est-ce que l'égalité

 

 

تو نمی دانی ما مسلمانیم  

 

 

Vous ne savez pas que nous sommes musulmans

چون

برادریم، برابریم، با همیم

 

 

Depuis

 

 

Brothers

 

 

 sont égaux

 

 

 Ensemble

 

 

تو هیچگاه محمد نبوده ای

 

 

و لباس تنت را نبخشیده ای ؟

 

 

نانت را با فقرا تقسیم نکرده ای
روی زمین سفت و سخت نخوابیده ای

 

 

تا مردمت

 

 

لباسی برای پوشیدن

 

 

نانی برای خوردن

 

 

و جایی برای خوابیدن داشته باشند

 

 

Vous ne aurez jamais à remplacer Muhammad

 

 

Et n'a pas encore défini leur robe de ton

 

 

Et pour ne pas diviser votre pain avec les pauvres

 

 

Et dormi sur le plancher de la rigide

 

 

pour votre peuple

 

 

Vêtu

 

 

Pain ...

 

 

Et avoir un endroit pour dormir

 

 

شارلی ایبدو

 

 

Charles hebdo

 

 

تو مسلمان نیستی اما

 

 

محمد به من آموخت

 

 

با تو مهربان باشم ، نیکی کنم ، عادل باشم

 

 

Vous n'êtes pas musulman

 

 

mais

 

 

Muhammad m'a appris

 

 

Avec vous, mon amour , mon Dieu , je viens

 

 

محمد به من آموخت

 

 

اگر گرسنه بودی برایت غذا بیاورم  ، اشک هایت را پاک کنم

 

 

دردهایت را درمان بخشم

 

 

و آنقدر خوب باشم که یادت برود مسلمان نیستی 

 

 

اما من با تو مثل یک مسلمان رفتار می کنم

 

 

Muhammad m'a appris

 

 

Si vous avez faim pour la nourriture et si je versais des larmes .

 

 

Je essuie tes larmes

 

 

Pardonnez la douleur régal

 

 

Je me souviens si bien et qu'il ne est pas musulman

 

 

mais

 

 

Je vous traiter comme un musulman

 

 

آری محمد به من آموخت مسلمان باشم

 

 

حالا به من بگو شارلی ایبدو

 

 

آیا قلب تو می تواند گنجایش عشق محمد را داشته باشد ؟

 

 

oui

 

 

Muhammad m'a appris à être un musulman

 

 

Maintenant dites-moi , Charles hebdo

 

Aimez-vous votre cœur peut accueillir Muhammad at-il?



[ دو شنبه 29 دی 1393 ] [ 1:13 ] [ maryam ] [ بازدید : 258 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
السا 9:02 - 1393/11/3/5
سلام خیلی عالیه . اگه بشه چی میشه . به حامد زمانی باید تبریک گفت به خاطر این انتخاب فوق العادش
پاسخ:سلام.اره واقعا!

ونوس 9:54 - 1393/11/1/3
دوست داریم حمیده جون .......... تا همیشه تو تکی . این پستت جهانی شده ... بابا تو دیگه کی هستی . هر چی خارجی بود توی گوگل پلاس لایکش کردن دوستت داریم قد یه دنیا
پاسخ:دوستت داریم حمیده جووووووووووون.

الهه عاشق حمیده 0:47 - 1393/10/30/2
سلااام من الهه هستم طرفدار و عاششق حمیده جان خییلیی با این نظرتون موافقم خیلی نظر خوبیه
آهنگ های آقای زمانی رو هم شنیدم واقعا فوق العادس,اگه آقای زمانی قبول کنن معرکه میشه
امیدوارم هرچه زودتر موافقت ایشون رو هم ببینیم
پاسخ:سلام.مرسی گلممممم.ان شالله که قبول می کنن.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
happy birth day (1394/12/27 )
again (1394/03/29 )
صلوات (1393/12/02 )
امید همکاری (1393/10/29 )
خـــــدا (1393/07/24 )
دعــــــا (1393/07/24 )
خـــــدا (1393/07/24 )